Szia Péter,
leírtam "megosztott meghajtón"/"shared drive" lévő fájlokat. Nem a usereket
egyesével. az nem érdekel.
Van egy intézményi könyvtárstruktúra, melyeket adminként létrehoztam ,
mindennapi működéshez fontos , de csak belsőleg használatos dokumentumokat
tartalmazza. jogosultságokkal leosztva.
Egy intézmény életében ez elengedhetetlen , nem lehet csak úgy agyba főbe
megosztásokat küldözgetni folyamatosan egymásnak.
Ha  a jogosultságok nem jönnek le nem érdekel de a könyvtárstruktúra és a
fájlok megfelelő helyen legyenek, de ha már a szinkronizálásra rátalálok,
akkor gondolom ez megoldott.
eddig csak ezt találtam, de ez a userszintűnek tűnik.:
https://support.google.com/a/answer/2490101?hl=en&ref_topic=7455083

Igaz a shared drive is egy user hozza létre, az admin, de azt másképp
kezeli a google.

Ildikó
ui, itt is megjegyzem, össze kellene hozni valahogy valahol külön a o365 és
külön a gsuitos sulis rgazdákat, lehet hasznos lenne. Erre ötlet? S nem
kellene mindenkinek felfedeznie a spanyol viaszt :D

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2020. aug. 28., P,
13:45):