Üdv a Listának!

Elkészültem vele és alig akarok hinni a szememnek! A közel 12000 kurzusra
való jelentkezést 26 perc alatt megcsinálta. Még egyben, a teljes
szervezetre nem futtattam le a programot, de ha a részeredményeket
összeadom, akkor kb egy óra alatt készül el. És még nem is optimalizáltam
az előző programrészeket, csak a kurzusjelentkezést.

Most jön a tesztelés és ellenőrzés, mert még csak 2 tanárnál néztem meg 5
csoportot, de ott minden rendben volt.
Ha ezzel is készen vagyok, megy fel a repoba és akinek van kedve,
kipróbálhatja.

További szép napot mindenkinek!

Üdv,
Venczel József