Ja hogy hosszában? Azt hittem hogy keskenyebbről van szó.

Hosszában érzékeli hogy nincs papír és nyomtatja a következő oldalra szerintem.

2020.09.29. 11:22 keltezéssel, Válas Péter írta:
Köszi! Azt nem tudja érzékelni a nyomtató, hogy olyan A4-est tettem bele, aminek hiányzik az alsó harmada, hiszen az amúgy is kilóg a nyitott tálcáról.

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu <mailto:gyul...@turr.sulinet.hu>> ezt írta (időpont: 2020. szept. 29., K, 11:18):

    2020.09.29. 9:50 keltezéssel, Válas Péter írta:
    > MI van akkor, ha a lézernyomtatóba A4-esnél kisebb papírt
    teszek, és
    > nem fér ki a szöveg?
    > Tipikusan pl. a jegy,hu színházjegyeinél a lap felső
    negyede-harmada
    > tartalmazza a jegyet, a többi a hablaty, ami nekem nem kell,
    > kinyomtatom maradék papírra.
    >
    > Árt a nyomtatónak, ha a szöveg végéhez már nincs papír?

    Elvileg a fényhengerről nem kerül az a festék a papírra, hanem simán
    lehúzza utána a lehúzókés, és bekerül a használt festék tartályba.
    Nem
    lesz tőle baja.
    De nem jellemző hogy engednének a dokumentumban beállított
    oldalméretnél
    kisebb papírra nyomtatni a nyomtatók, kérik a megfelelő méretű papírt.