Üdv a Listának!

Adott egy Asus x509ja-br227c, Win 10 LTSB 64-gyel. Drivereket az Easydriverrel megkeretem, egy ACPI hiányzik, de az most mellékes.

A VGA-driverrel nem boldogulok. Azt sikerült a hardverazonosító alapján kideríteni, hogy Intel van benne, az asus.com-ról le is szedtem a csomagot.

De itt már powershell-es .\install van, úgy látszik, meglinuxosodtunk... :-) (Ahogy nézem, az összes eszköz drivere ilyen...)

Pontosan követve az installstep-et ezt kapom: az eljárás belépési pontja nem található a dll-ben...

Eszközkezelőből frissítve meg nem talál semmit...

Birkózott már ezzel valaki? Mit lehet okoskodni?

A gép szűz, uptodate, egy chrome és az easydriver-en túl semmi más program rajta.

(Step 2.: https://www.asus.com/support/FAQ/1039030/)

Kösz: Gy