Az eduroam tök jó lenne, ha mindig menne. De gyakran leszakad, a laptopok
elfelejtik :( Nálunk ígérték, hogy nagyobb net és másik router lesz.
Remélem valamit fog a dolgon segíteni, mert ez katasztrófa néha. Ja és csak
most szeptembertől megy nálunk az eduroam, mert tavasszal építették ki,
amikor nem volt suli. Így csak most derülnek ki a gyengeségei igazából. Ha
esetleg a router  csere megoldaná a problémát, akkor a tanári SSID-t is
alapból tiltani fogom. Azt ne kérdezzétek, hogy miért van az, ha az eduroam
ledobja a user-t, akkor  még mindig fel tud csatlakozni a GUEST_VENDEG-re.

Üdv: Zsolt

Teleki: Verpeléti Ferenc <verpeleti.fer...@teleki.delbudaitk.hu> ezt írta
(időpont: 2020. okt. 3., Szo, 8:30):