Sziasztok. Nem tudom találkoztatok e már a következő problémával.
Digitális oktatás keretén belül szeretne a matekos kolléga meet-en vagy
discordon órát tartani az otthon lévő diákoknak. Többen is jelezték, hogy
fellépnek elkezdenek bejelentkezni a diákok, megnyitja az activeinspre-t,
hogy megosztott ablakkal lássák mit ír. Kb 1 percen belül lehal
kékhalállal a gép. Ha bioszos kolléga ugyanezen a programok valamelyikén
tart online órát 31 fő aktív diákkal és a gépén lévő ppt-t osztja meg
simán végignyomja az órát hiba nélkül. Első gyanúm, hogy a táblaszoftver
zavarhat be. A matek órákat több típusú és felszereltségű laptoppal is
kipróbáltam, de hiába mert a hibajelenség ugyanaz. Digitális tábla
Promethean100, hozzá az alapszoftver, net minden esetben Eduroam, a
laptopok Lenovo I5, Hp I3, illetve Dell I7 (tanárok laptopjai) Illeve egy
Lenovo I3
Köszönöm a segítséget! Rafael