Az optoma manuáljában ezek vannak:

*Győződjön meg arról, hogy a távvezérlő IR-jeladójára nem esik közvetlen
napfény vagy fénycsőfény.A távvezérlőt tartsa több mint 2 méter távolságra
a féncsővilágítástól, mert ellenkező esetben atávvezérlő hibásan
működhet.Ha a távvezérlő túl közel van az inverter típusú
fénycsővilágításhoz, időről időre hatástalanná válhat.Ha a távvezérlő és a
kivetítő rendkívül közel vannak egymáshoz, a távvezérlő hatástalanná
válhat.Ha a vászonra irányítja a távvezérlőt, a tényleges távolság kevesebb
mint 5 méter a távvezérlőés a vászon között, és az IR-sugár visszaverődik a
kivetítőre. A tényleges hatósugár azonbanvetítővászontól függően eltérhet.*

Megpróbálnám más pc-vel. A classboard USB-n kapja a tápot, esetleg a pc
(notebook) tápja bezavarhat a rendszerbe. Vagy megnézném más (típusú)
projektorral. A classboard-okhoz adott USB kábelekkel nem volt gondom,
viszont csak aktív hosszabbítóval toldhatók, passzívval nem. Esetleg
ahogyan írtam fénycső, vagy tápellátás, földelés a teremben. És/vagy
telefon az LSK-nak.
efemm

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. okt. 12., H,
22:45):