Backscatter.
A spammelő meghamisítja a levélben a From:, a Return-path vagy a Reply-to
címeket, a levelet fogadó szerver átveszi és ezután dönt arról, hogy a
levél kézbesíthetetlen. ezért a fenti hamis címre küldi a
kézbesíthetetlenségről a jelentést. Ha sok ilyen jön, az akár DOS
támadásnak is vehető. SPF-rekord elhelyezése a DNS-ben segíthet, aki ezt
ellenőrzi, nem fogad levelet adott emailcímről, csak ha az az SPF-rekordban
megadott szerverről jön.

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>