Sziasztok!

Csaba: Sajnos új kábel nem játszik, mert a mostanit konkrétan beleépítették
a falba a nem részletezem milyen kivitelezők oly módon, hogy csak fogtam a
fejemet, ráadásul kb. 10 méterrel rövidebb is lett, mint kellett volna.
Minősíthetetlen munka, de átvették tőlük (vezetők, nem én), ez van. Az
egyik vége lóg az asztalnál, a másik pedig az álmennyezetben van olyan
beton-átkötés előtt, amit senki nem fúr már át. Tehát ki kell hozni
álmennyezetből csatornába átvinni rajta és vissza álmennyezetbe, majd a
célhelyen újra csatornába lehozni az interaktív kijelzőhöz, egy másik,
ugyancsak kiépítés közben be/fel nem rakott vezeték mellett. Szóval még nem
használt teremben ott fog csúfúlni pár vezetékcsatorna... (Igaz, csak kis
helyeken, nem egyik faltól a másikig, de na, ez sem túl szép :( )

Péter: Köszönöm, a fenti miatt holnap már rendelem is az első linken lévő
adaptert!
Mindegyikőtöknek köszönöm a segítségét!

Üdvözlettel: V. Csaba

Horváth Péter <p69horv...@outlook.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov. 10., K,