Szia,

a hangzó részéhez szólnék hozzá:

Feltételezhető, hogy hangvillája mindenkinek van, így a frekvenciát /
hangfekvést nem lesz szükséges korrigálni a mixelés előtt. A tempó
csúszással viszont lehetnek gondok, ha nyilvánvalóan nem metronóm
kattogás mellett, vagy fejhallgatósan készülnek az egyéni felvételek.
Ezért a kiindulás az lehetne, ha a karvezető elvezényelné az előadást
és az ő felvételét (offline, némítva) monitorról visszanézve
hozzátenné (azaz mellé rögzítené) mindenki a maga szólamát.

Nem vagyok zenész, csak azért gondoltam, hogy belebeszélek, mert épp a
közelmúltban csináltam egy ilyesfajta "többszólamúsító" audio
kísérletet egy szög egyszerű ffmpeg parancssorral. (Pitch filter,
tempo filter, resample, az előkészítő fázisban precízen, numerikusan
lehet paraméterezni, aztán mehet minden valami gui-s szerkesztő
programba.)

Üdv,
T. András

Horváth Péter <p69horv...@outlook.hu> ezt írta (időpont: 2020. nov.