Szia! De jó, hogy nem volt időm frissíteni, már bocs:) Egyébként itthon
kipróbáltam a 4.5.1-et, az működik szépen. Arra nem frissítettél?
Nekem a WOL nem megy, hiba üzenetet ír ki bootnál, tehát megkapja a magic
packetet, de valami hálózati problémáról hadovál, nem foglalkoztam még vele.
Sajna nálunk nincs szerver (még), de jó lenne Veyonnal megoldani, hogy a
tanári gépről le lehessen szedni a diák gépein lévő dolgozatokat, ne
kelljen egyesével odamenni a gépekhez. Szóval ebben valaki esetleg tud
segíteni? A megosztást megcsináltam, látja is a gépet, de a mappába már nem
tud belépni, jelszó kérés a megosztásnál kiiktatva.

Üdv: Zsolt

techinfo kalmar <kalmar.techi...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. nov.
30., H, 22:30):