Farkas Gábor és Fodor Zsolt -> nagyon köszönöm a nagy segítséget. nagyon
célravezető volt.

Szalayné Tahy Zsuzsa -> egy egyetemi hallgatót korrepetálok, már
megcsináltunk rengeteg feladatot: (tetszőleges méretű n*n mátrix átló,
felső, alsó, bal, jobb 3szög színezést, 5-ös lottó sorsolást úgy, h. nincs
ismétlődés randomszámok generálásnál, spirálisan növekvőbe feltölteni egy
mátrixot, többdimenziós tömbök kezelésével is játszottunk), de ennél egy
kicsit belebonyolodtam :) és a listában bíztam, h. talán valaki egyenesbe
teszi a dolgokat.

Mégegyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!

Szép napot kívánok!

Szalayné Tahy Zsuzsa <sz...@infokatedra.hu> ezt írta (időpont: 2020. dec.
3., Cs, 2:35):