Ha esetleg lesz belső (publikálható) infod mi okozza, illetve mikor
várhatjuk a javítását, szeretettel várjuk J

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu>
On Behalf Of Rideg Márton
Sent: Wednesday, December 9, 2020 1:46 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] Teams kezek fel/le engedése összezavarodott

Én is tapasztalom.

Üdv,

Marci

A Windows 10-es eszközömről küldtem

Feladó: Kiss Zsolt <mailto:r...@hb.sulinet.hu>
Elküldve: 2020. december 9., szerda 11:42
Címzett: 'Techinfo' <mailto:techinfo@lista.sulinet.hu>

Sziasztok!

Hétfőn volt egy online munkaértekezletünk 35 fővel a Teamsen. Menet közben
már feltűnt, hogy az egyik kolléga fent felejtett kezét nem engedte nekem
leengedni. Rákattintottam, de nem történt semmi. A szavazásokat is
kézfelemeléssel szoktuk lebonyolítani. Az is eléggé érdekesen működött. Én
15 főnél többet sosem láttam, mások pedig 30-at is. Végül szóljon aki nem
támogatja ellenpróbával lett egyhangú :) De idegesít a dolog, mi a fene
miatt kergülhettek meg a kezek. Tapasztaltatok már hasonlót? Eddig sosem
volt gond, gyakorlatilag másodpercek alatt felpörgött mindig a számláló,
majd nulla is lett amint letették. Az 1-2 fentmaradottat pedig engedte nekem
letenni.

Zsolt