Üdv!

Megköszönve, hogy legalább ez a lehetőség maradt, tényleg az volt az
egyszerűbb megoldás, hogy 100+ rendszergazdát és Benneteket dolgoztatnak
ahelyett, hogy a centrumokhoz tartozó iskolák adatait elérhetővé tették
volna a Microsoft (vagy nem tudom kinek kell) számára az ellenőrzéshez?
Mindezt persze pont az online oktatás során...
Bársony József

Rideg Márton <mri...@sulikon.com> ezt írta (időpont: 2020. dec. 11., P,
19:42):