2020. 12. 16. 13:33 keltezéssel, Boldog Ferenc írta:
Hello!

Ha nem az alapértelmezett gyári jelszó van, a felhasználó legalább az alap?
Nincs egyetlen gép sem, amin valaha bejelentkezett rá?
Nincs másik gép. Ha lett volna, nem írok ide. :-)

A szolgáltatóhoz való csatlakozáshoz, biztosan van valami papír, arról kapnia
kellett, de ha más nem, ahhoz tud újat kérni mindenképpen vagy a meglévőt
lekérdezni, hiszen a szerződése él még.
Hááát ez érdekes, mert valami "baráti" alapon bekötött net. Nemigen
tud senkit felhívni. Nem olyan tiszta, száraz érzés.

Szerintem vidéken még van ilyen internetszolgáltató, hogy a helyi víztoronyról, vagy templomtoronyról szórja a netet egy RB 433-al, mint a mikrotik hőskorában ~10 évvel ezelőtt.

Bár már nem nagyon pörög ez a fórum:

http://wispforum.hu/index.php

Van olyan topik amiben én írtam utoljára x évvel ezelőtt :(