Szia!
Én a wifiről a printer címére engedélyeztem minden IP-csomagot, és
visszafelé is a printer címéről a wifi szegmensbe. Nehogy a teljes szegmens
forgalmát engedélyezd! De ezt is lehet szűkíteni, a 9100.as portra a
printer címén, vagy ha a printernek van webes admin felülete, akkor azt a
portját is. Persze vigyázz, nehogy a wifi jelszavai kitudódjanak valahogy,
mert akkor akárki is nyomtathat a printeren. Ha lehet, azt is
felhasználónévhez kell kötni (nem ismerem a nyomtatót, nálunk Konica
Minolták vannak).

Mentes
a vírusoktól. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>