Szia!

Igen. Tudom. SZESZ.

De szerverbe szerver alkatrész. Vagy vállalod a nem megfelelő használatból
eredő következményeket.
A Samsung EVO/PRO nem szerverbe való akkor inkább az SM vagy PM széria, pl
SM883.
A Kingston DC középút, ez sem rossz kb 3 éve üzemeltetek szervereket ilyen
ssd-vel RAID1 és RAID10-el.

Üdvözlettel:

Markó Ferenc
mobile: + 36 30 348 1670