Köszi! Én saját domainben tolom, köze a sulinethez nincs J Ha nagyvállalati
licencel megy, akkor a mi A1 Plusosunkkal sem kellene gondot okozzon J

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of MARKO Ferenc
Sent: Saturday, January 9, 2021 5:40 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] o365 azonosító változtatás

Szia!

Működik. Igaz nem teszteltem sulinetben, de más nagyvállalati rendszerben ok.

Üdvözlettel:

Markó Ferenc

mobile: + 36 30 348 1670

ferenc.ma...@gmail.com <mailto:ferenc.ma...@gmail.com>

 <https://www.facebook.com/ferenc.marko>
<https://www.linkedin.com/in/ferenc-marko>

Kiss Zsolt <r...@hb.sulinet.hu <mailto:r...@hb.sulinet.hu> > ezt írta (időpont:
2021. jan. 9., Szo, 14:46):

> Szerintem simán meg lehet csinálni legalábbis globális admisztrátorként.
>
> Felveszel egy aliast, aztán a mellette levő 3 pontnál kiválasztod hogy az
> legyen az elsődleges.

Én is azt láttam, hogy szerkeszthető az azonosító, tehát elvileg működhet a
dolog.

> De én kipróbálnám egy kevésbé fontos accounttal.

Ehhez csinálni kellene egyet, töltögetni bele anyagokat. Gondoltam első
körben megkérdezlek benneteket. Ha valaki már kipróbálta és jó volt neki,
akkor ezt a kört kihagyhatom :)
Mondjuk adatvesztést nem kellene, hogy okozzon, tehát próba nélkül élesben
is mehet akár. Szóval inkább a gondolkozásomat tereljem-e másfelé, azért is
tettem fel a kérdést. Nem SOS a kivitelezése, várok még, hátha lesz még
olyan aki később olvassa és írj, hogy igen műxik, vagy felejtsem el, Aztán
majd kiderül merre mozdulok :)

Zsolt