Böngészővel nem nagyon érdemes próbálkozni. Valószínűleg XP-vel vagy win7-el működött utoljára. Esetleg virtuális gépen.

Amit érdemes kipróbáni:

Ha a böngészőben a login screen így néz ki :

https://i.ytimg.com/vi/hT8Jv3yjcLE/maxresdefault.jpg

akkor "general CMS" Ez van a kínai DVR-ekhez pl: http://mikroplan.hu/letoltes/

-iSpy Ez felismeri ha ONVIF kompatibilis, vagy végig tudja próbálni az adatbázisában levő RTSP URL-eket. Sokat segít a felismerésnél ha a password gyári értékre van állítva a felismerés idejére.