Az utóbbi időben főleg nem. :D Amúgy, remélem a többi adat pontosabb a
meet-ellenőrzőben, mint a hely!Ma és tegnap -szerinte- Pakodról tartottam órát,
de a napokban voltam Budapesten, Dunaföldváron és Keszthelyen (ez utóbbi igaz),
meg egy csomó alkalomnál nincs hely megadva. Zalaegerszeget egyszer sem jelölt,
pedig zömmel itt vagyok. (Volt olyan diák is, aki pár nap alatt bejárta a fél
országot. :D)Gondolom a csatlakozott internet kiszolgáló alapján menne a dolog,
de így nagyon pontatlan. Pedig a "rendes" google helymeghatározás rendesen megy
K.T..