Törölgesd meg a szélein azokat a fényes peremeket. Csodát tud tenni J Nekem
ugrált össze-vissza bizonyos helyeken és csak ez volt a baja. Itt tanácsolták,
néztem is ki a fejemből, de amikor bejött, akkor még jobban J

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Valent Zsolt
Sent: Saturday, February 6, 2021 10:01 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] SmartBoard 480 érintkezési hiba

Sziasztok! Adott a fenti tábla. Az egyik középen nem akar normálisan érzékelni.
Megjegyzem, szerintem kevés tanár használja tapiként, inkább kivetítőként
használják.

Csináltam egy kalibrálást, de az csak a 4 sarokra vonatkozik. Helpre
rákattintottam és ott lehetséges elvileg 9 meg talán 27 pontos kalibrálás is,
amik már középen is kalibrálnának. Van egy másik tábla, de nem emlékszem a
típusára és ott  volt lehetőség több pontot kiválasztani. Most az online
helpben is csak a 4 sarkot írják kalibrálási lehetőségnek. Ki- be kapcs megvolt.

Lényeg, lehetséges több pontos kalibrálás vagy nem? Mit próbáljak még? Javítás
lehetséges?

Üdv: Zsolt