Szia!

Én így oldottam meg: Eszközök -> Mobileszközök és végpontok -> Android
beállítások -> Felhasználók és fiókok
Itt kikapcsoltam a Felhasználók hozzáadása opciót
https://admin.google.com/ac/appsettings/724141353720/AndroidUsersAndAccountsTab?vid=EMM_ANDROID_SETTINGS_VIEW

Nálam működik, de nálam csak Androidos tabletek vannak. A tabletes
felhasználók szervezeti egységére vonatkozóan a Mobileszközök kezelése
speciálisra van állítva.
Mást, azt hiszem nem állítottam, de nem emlékszem biztosan, mert még
decemberben konfiguráltam be. Azóta nem nyúltam hozzá.

Üdv,
Venczel József

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 12., P,
9:06):