Az Atisjus oldaláról
<https://www.artisjus.hu/adatvedelmi-es-cookie-tajekoztato/>:

Fentiekre figyelemmel* hozzájárulás beszerzése nélkül használhatók sütik: *

   - felhasználói beviteli sütik: más néven munkamenet azonosítót sütik,
   arra szolgálnak, hogy nyomon kövessék a felhasználó adatbevitelét az online
   űrlapok, bevásárlókocsik stb. kitöltése során, ezek a sütik törlődnek a
   munkamenet végével,
   - hitelesítési sütik: a felhasználók azonosítására szolgálnak, ezzel
   jogosultságot szereznek az engedélyezett tartalom megismerésére (pl.
   internetbank kód);
   - felhasználóközpontú biztonsági sütik: a felhasználó által kifejezetten
   kért szolgáltatás biztonságának fokozására szolgálnak, azaz céljuk a
   visszaélések kimutatása; korlátozott tárolási idő jellemzi őket;
   - multimédiás tartalom lejátszók sütik: olyan technikai adatokat
   tárolnak, amelyek videó- vagy audió tartalom lejátszásához egy munkamenet
   időtartama alatt szükségesek (általában „flash süti”-ként ismertek), a
   felhasználó által kifejezetten kért szolgáltatásnak minősülő tartalmakhoz
   kapcsolódnak;
   - terheléskiegyenlítő sütiket: olyan technológiát valósítanak meg, amik
   lehetővé teszik, hogy nem egy, hanem több számítógép dolgozza fel az egy
   webkliensre érkező kéréseket a munkamenet időtartama alatt; ezek a sütik a
   hálózati kommunikáció biztosítását szolgálják;
   - felhasználói felület testreszabásához használt (munkamenet) sütik:
   arra használhatók, hogy az állandó azonosítóhoz nem kapcsolódó
   preferenciákat (például a nyelvet vagy a betűtípus-beállításokat a
   munkamenet időtartama alatt tároljanak), amennyiben a munkamenet idejére
   tárolják az adatokat (hosszabb adattárolás esetén a süti alkalmazása
   hozzájárulást kíván meg);
   - harmadik féltől származó közösségi tartalmat megosztó sütik: a
   közösségi hálózat bejelentkezett tagjai számára használatuk
   hozzájárulásuktól függetlenül biztosítható (a süti célja, hogy a hálózat
   tagját azonosítsa a tartalom megosztása során).

*Az érintettek hozzájárulása szükséges az alábbi típusú sütik
használatához:*

   - közösségi tartalommegosztó nyomonkövetési sütik,
   - külső hirdetési sütik, amelyeket általában viselkedésalapú ajánlatok
   céljára használnak;
   - a tartós bejelentkezési sütik;
   - a piacelemzési, a termékfejlesztési, hibakeresési célból használt
   sütiket;
   - látogatáselemző sütik.

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 15., H,
11:46):