2021. 02. 18. 9:00 keltezéssel, Gyulai László írta:

Sajnos a google groups megszűnésével sokan oda mentek át, de ha nem követed szinte óráról órára akkor véged (nyilván ez is egy célja a rendszernek), abszolún nem produktív, rettenetesen utálom én is. Akkor már százszor inkább telegram group, de azt magyarok alig használják.

Remélem hogy megmenekül ez a lista, kár lenne érte. Én kb. egy hete állítottam épp át a sulinet.hu címemet edu.hu-ra, akkor még működött. Várom én is a fejleményeket.

De előtte érdemes lenne frissíteni a Mailman 2.1.15-öt (kiadási dátuma: 2012.06.16) a legfrissebb 2.1.34-re, vagy a 3.3.3-as verzióra.
A 2.1.15-ös verzió több, ismert biztonsági réssel is rendelkezik.

(Megszűnt a Google Groups? Mi több mint 10 éve használjuk a Google levelezőlistákat, és nem kaptam tájékoztatást, hogy meg fog szűnni.)

Veres Sándor