Mivel én indítottam el ezt a szálat,így én is leírom az én helyzetemet.
Én 2006-óta vagyok itt a suliban, 10 évet tanítottam,mint ének-zenés
tanító. Ez az 5. évem,mint rendszergazda.
Régóta itt vagyok,ismerek mindenkit jól,szeretek itt dolgozni én is.
Sikerült szereznem magamnak egy "irodád", ami régen a takarítók raktára és
öltözője volt,megfeleztem a helyiséget nagy polcokkal, az egyik fele az
enyém lett. Inkább raktár,mint iroda,de legalább van külön helyem.
Van egy saját számítógép asztalom,saját székkel. Nekem egy régebbi DELL
szervergép a PC-m! :-) A videókártya és az SSD a sajátom benne és a 8Gb
ramot úgy szedtem össze. Van hozzá 2 db 21 colos monitorom is.
A vezetőség jó fej volt velem és amikor érkeztek annak idején az EFOP-os
laptopok,mi kaptunk egy intézményi laptopot is (DELL ,i7, 8Gb ram, 240Gb
SSD),ezt megkaptam én. Persze,ennek fejében nekem is el kellett végeznem a
"klassz" kis továbbképzéseket! :-)
Ebben a helyiségben van a tablet tároló/töltő szekrény is,plusz 2
asztal,amin az aktuális szervizeléseket szoktam csinálni. Nálam van a
sulirádió központ is,innen szokott menni minden péntek reggel a 20 perces
műsor,amit a nyolcadikosok csinálnak, illetve én mondok be mindent,amit
kell.
Az eddigi leveleket nézve - pedig még nem volt olyan sok - elég vaegyes a
kép...
Ja,és nálam van ablak és radiátor is.

József Venczel <venczel...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. febr. 19.,
P, 10:44):

> +1
>
> Annyi különbséggel, hogy nem az elsőn, hanem a földszinten ;o)
> Nekem is akartak adni forgószéket, de nem kértem, nekem jók ezek a
> fapadosak. Egész kényelmesek, de már szét akartak esni (még szerencse, hogy
> hobbiasztalos vagyok, így van otthon faragasztó és gyorsszorító ;o)
> Gépem hivatalosan egy 10+ éves Core2 lenne 250GB-os SATAII winchesterrel
> és 2GB RAM-mal (ugyanilyenek vannak a tanárikban és az irodai gépek egy
> része is ilyen), de otthon cseréltem a gépem, ezért az alaplapot, procit,
> [...]

Üdvözlettel:
Balázs László
Hosszúhetényi Általános Iskola és AMI -  informatikus rendszergazda és
technikus
e-mail: rendszerga...@hetenyisuli.hu <heteny.iskola.rendszerga...@gmail.com>
tel.: 0672/490-827  (26-os mellék)
mobil: 0630/202-8914