Szia Péter!

Pozitívan állnak a dolgokhoz, ez a lényeg! A többit szerintem megoldjuk...

Nem tudom ez segít-e, de mintha itt archiválva lenne az egész lista
levelezése kezdetektől napjainkig:
https://www.mail-archive.com/search?a=1&l=all&haswords=lista.sulinet.hu&x=0&y=0&from=&subject=&datewithin=1d&date=2%2F2%2F2021&notwords=&o=newest

Azt nem tudom, hogy innen hogyan lehet kinyerni és áttenni máshová az
archívumot, de velük lehet, hogy könnyebb felvenni a kapcsolatot, mint "egy
megszűnt szervezet utolsó hírmondójával".

Üdv,
Venczel József

Molnar Peter <moln...@petersoft.hu> ezt írta (időpont: 2021. febr. 19., P,
10:44):