Mi is ilyet vettünk laptopokba is, meg a tantermi gépekbe. De az első max 5
hónapja megy, a tantermi gépekbe kb. 1 hónapja tettem be az utolsót, de még
mindig nincs berakva az összes laptopba. Itthonra Samsungot vettem, nem is
vennék mást. De az 1,5-szer drágább, mint a Kingston. Árukeresőn is jó
értékelést kapott, de én is az Ipon statisztikát nézem inkább. Ha majd
elromlik valamelyik, akkor addig ahhoz a géphez nem ül diák, általában több
gép van, mint diák. De remélem nem lesz velük gond.
Zsolt

Veres Sándor <ver...@kossuthzs-szeged.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2021.
febr. 19., P, 8:41):