Jogosultsági gondok?

Chrome uninstall után én kitörölném a user profilban az appdata\local alatt (ha van) a komplett Chrome mappát, appdata\local\Google alatt a Chrome mappát mindenestől (vagy átnevezni valamire, pl. Chrome0).

Az appdata\roaming alatt is megnézném ezeket, bár ott valószínű nem lesz.

Utána mehet a chrome install és próba.

Ha nem jó, akkor megpróbálnám a gépen egy másik felhasználóval bejelentkezve. Ha jó, akkor a helyi profil elátkozott.

Akkor menteni kellene a \users\{usernév} alatt mindent amire szükség van (dokumentumok, asztal, letöltések, stb. mappákból), utána belépni a gépre egy helyi vagy domain rendszergazda fiókkal, és a speciális rendszerbeállítások alatt a felhasználói profil részen azt a profilt kitörölni. Következő bejelentkezés lassú lesz, mert újra gyártja a helyi profilt, de utána már működnie kell. Sok idióta problémát megoldott már a helyi profil kipucolása és újra létrehozása.