Sziasztok!

Redmi 7 telefonon és Samsung J5-ön teszteltem USB-n, ezekkel működik. Annyi
csak, hogy amikor rádugod az USB-t, a fájlátvitelt kell választani, akkor
szinkronizál össze a két eszköz.
Wifin nem próbáltam, mivel nekem stream közvetítésre kellett ami wifin ment
fel a netre (be OBS-be és onnan FB stream), tehát csak rontotta volna a
sávszélességet.

Üdv: Csaba

Mondrák Vendel <info.ege...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. márc. 6.,
Szo, 10:49):