On Fri, Mar 12, 2021 at 8:29 AM Attila Horváth <
rendszerga...@nlai.sulinet.hu> wrote:

> Szia!
>
> Az nem lehetséges hogy nem a tanár a host és emiatt valaki vicces kedvében
> kidobja/tiltja az embereket a Meetből? Nálunk hasonló előfordult ebben a
> pár napban :(
>
> Üdv, Attila

De, ez nagyon is lehetséges...
Megoldható, hogy csak a tanár lehessen a host. Egyébként az lehet a host,
aki először belép. Ő tud kiléptetni és kitiltani is.
Classroomban közzétett Meet linket ebben az esetben azonnal lecserélem,
elindítom (és akkor én vagyok a host.) Ez 5 kattintás, plusz a diákoknak is
újra be kell lépni, emiatt 2 perc.

Az óra indításakor látom, hogy ki van bent előttem, ez szűkíti a tettesek
körét. Aki nálam ezt játsza, az sokkal korábban bejelentkezik (mellesleg
tanórán inaktív) sokszor óra közepén kilép. Szerencsére a csoport jelentős
része tisztességes, ezért számítok az ő nevelő hatásukra (nekik sem buli,
hogy óra közben váltani kell és az óra tovább tart). Valamint (teljesen
véletlenül?) az illető tájékozatlan a tananyagban ezért másolatot adott be
dolgozatra, így a technikai tudásának eddigi eredménye egy elégtelen.

SzTZs