Egy kicsit árnyalnám a sötétre festett képet.
A hétköznapi ember sajnos nem kérdez. Megy a nagy szutyok bevásárlóközpontba és
veszi a nulla téháemes, százezer alatti gépet. Aztán jön a baj, mert ez a
lakossági futószalagról kerül le, műanyag alkatrészek, határesetig visszavett
RAM/CPU/stb, raktármaradék alkatrész. Bírja, amíg bírja, jó esetebn gari,
rosszabb esetben horror javítási költség.
Az üzelti/ipari futószalagról lekerült gépet meg egyszerűen nem veszi meg,
pusztán az ára miatt. 3-400 e Ft-ot nem adnak egy gépért, bármekkora minőség
is... Pont.
A márkapiszkatúrára meg csak annyit, hogy ezt szerintem az aktuális
menedzsment/marketing/kontrolling és egyéb kimondhatatlan szervek határozzák
meg a cégnél. Dicséritek a HP, de háborúztam én már velük, nem is egyszer,
fogyasztóvédelemmel megspékelve (akkor még volt). Most lehet, jó szelek fújják
őket, vagy felvette a farkas a bárányköntöst. :-P
Írtam, h az Acer-es ÜSZ tök normális volt, segített mindenben, amíg a gyeplője
engedte. Abban meg szerintem semmi kivetnivaló, hogy számlát szeretnének látni,
nyilván sok a kamionról leesett vagy a Selyemúton teveháton hozott eszköz...
Nem vagyok se HP-, se Acer-, se más márka-fan, de azért annyit még hozzáteszek,
hogy 12 éves - amúgy hibátlan - Acer laptopokat selejteztünk le, pusztán azért,
mert már nem bírta a Win 10-est... Se driver, se tempó... Szóval lehet, nem
olyan sz.r az... :-)

Ennnnyi....

Gy

2021 Március 13, Szombat 21:05 CET dátummal, Valent Zsolt <zsval...@gmail.com>