Szaisztok,

az alábbi dologra lettem figyelmes:
Kolléga intézményi e-mail fiókkal (Google Wokspace) csatlakozott egy külsős
Meet-hez.
Ennek eredményeként az én rendszernaplómban megjelent a beszélgetés kódja,
résztvevőim időtartamok. Emailek nem, csak a nevek, a felhaszálük teljes
nevei. Rendben van ez így?
Eleve valamiért az rémlik nekem, hogy eddig nem lehetett külsős Meet-hezt
csatlakozni, csak intézményi Meet-be lehetett bejönni enegdély után.
Sajnos a "külső" Meetről nem tudok semmit, mert az emailcímből csak a
felhasználónév és a hu végződés látszik.
Tudom kérdezzem meg a kollégát, de most vettem észre

Másnál is van ilyen?