Ez minden bootoláskor állít vissza. Nem sokkal hosszabb mint egy rendes boot.

De windows 10 enterprise-hez nem kell ilyen, mert gyárilag van benne hasonló UWF -nek hívják, és szerintem sokkal gyorsabb mint az egyéb hasonló programok.

https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/customize/enterprise/unified-write-filter

Ennél lehet kivétel fájlokat, vagy mappákat megadni, pl az user dokumentumok mappáját.

Azért is jobb szerintem, mert ha bekapcsolom, akkor letiltja automatikusan a sok írással járó dolgokat (pl windows update) és nem nekem kell ezzel foglalkozni.