Kedves Gyuri, és lista!

Köszönöm a koordinálást!

Átutaltam. (a megjegyzésben van a nevem)

üdv bg

    *Adomány*

    Talán ez a legfontosabb. Péter iskolája és az Alapítvány kiesik,
    küldeni lehetne, de azt legálisan nem tudják eljuttatni a
    Családnak. Ebben azt hiszem, egyetértünk, kerülő megoldás kell.
    Írtam a Listára tegnap(előtt?), hogy ha megbíztok bennem, ezt is
    lebonyolítom. Az lenne a menete, hogy a megadott számlára (saját:
    11773171-07233964 OTP, a nevemen) utaltok, ebből megy a koszorú,
    az emlékkép (nyomtatás, keret, posta), ha Robinak sikerül, a
    CeWe, az is. Ami marad, azt egy összegben átutalom testvérének
    vagy Szüleinek, majd akit megadnak.

    A kiadásokat számlával igazolom, ezt felteszem a Listára. Az
    utalás(oka)t a nyugtájával szintén. A beérkező adományt
    felvezetem minden este egy táblázatba. Hogy ne érhesse szó a ház
    elejét, valamilyen anonimitást majd kitalálok rá.

    Bármivel kapcsolatban írhattok magánban a hgy[a]szag.hu-ra, vagy
    a 70/561-5696-on elértek.

    Tiszteljük meg Péter emlékét azzal, hogy félretéve mindent,
    együtt állunk ki az ügyért.

    Gyuri

    Hábel György
    rendszergazda