Kedves Lista!

A jelen állás.
Adomány: szépen gyűlik, hálásan köszönjük mindenkinek.
Elérhetőség: Testvér még nem válaszolt a levélre, V. Peti írta h ő is beteg
(?). Ha valaki kapcsolatban van vele a FB-n vagy a Szülőkkel, kérem, vegyétek
fel velük a kapcsolatot, h vmit reagáljanak a levelemre, v hívjanak (megadtam a
számomat is). Tudom, ilyenkor nagyon nehéz nekik, de...
Emlékkép: J. Laci jelezte, h  be vagyon havazva, ha hétfő estig nem jelentkezik
senki a feladatra, intézem (hétfőn hosszú munkanapom van).
CeWe: SzT Zsuzsának volt ötlete, hogy ne hagyományos kép, hanem email-es
képernyőkép legyen, ez remek és támogatom. Ezt fejelte meg  T. Tamás,  h rólunk
legyen egy kép munkahelyi környezetben. Javaslom, hogy a suli
címere/logója/neve is kerüljön rá... Szerintem kapcsoljuk össze a kettőt, egy
saját kép, egy saját email-részlet, idézet, screenshot. CeWe most akciózik, jó
lenne nem lemaradni.
Az elejére mindenképp menne az adományozók névsora (is), de a kettő (adomány és
kép) független egymástól.
Ha nincs jelentkező (szintén hétfő estig), küldjétek nekem, felveszem a
feladatot.

Ennyi. Jó hétvégét mindenkinek: Gyuri