From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Valent Zsolt
Sent: Wednesday, March 31, 2021 2:38 PM
To: Techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: Re: [Techinfo] oltás sms

Én már kb. 6 órát telefonáltam, elvileg minden egyezik, mégse kaptam sms-t :(
Emailt meg pláne nem. Oda nem tudok számot szerezni, ahol az entert megnyomják
az sms-re :( A koronovirus.gov.hu <http://koronovirus.gov.hu>  oldalon közben
kikerült reggel egy közlemény, mely szerint minden pedagógus és alkalmazott
megkapta az sms-t. Hát én nem, meg még páran se. Ez van, majd 2026-ban talán
rám is sor kerül, mert én már nem reménykedek semmiben :( Elkeserítő ez az
egész.

Zsolt

András Cseh <csehandra...@gmail.com <mailto:csehandra...@gmail.com> > ezt írta
(időpont: 2021. márc. 31., Sze, 13:28):

Aki nem kapott sms-t, érdemes esetleg e-mailt is néznie, nálunk kiderült az
egyik kolléganő véletlenül elütötte a telefonszámát, és kapott e-mailt a
pontosítás végett.

Horváth Péter <p69horv...@outlook.hu <mailto:p69horv...@outlook.hu> > ezt írta
(időpont: 2021. márc. 31., Sze, 12:28):

Én csak rendszergazda vagyok, és kaptam SMS -t, pedig immunis vagyok kb 1,5
hónapja.