Én valamit nagyon benéztem, mert vagy elfelejtettem elküldeni a help-et
(akartam már régeben), vagy akkor rosszul csináltam valamit, mert most
szépen működött minden parancs. Én most egyenlőre kivárok, hátha még a webes
felület is megjavul. Végül is most szerencsére minden működik J Végül is a
fene tudja hogyan lesz ez a sulinet.hu lekapcsolás, de ha minden megszűnik,
akkor a listával is kezdeniük kell valamit. Szegény Péter elindult már
ebben, de így most nem tudom mi lesz a válasszal, neki már hiába küldik L

Minden esetre majd piszkálom ha majd rákényszerít az élet, most nincs kedvem
hozzá, mert a spamek miatt megbonyolítottam. Két címmel vagyok fent, az
egyikről küldöm, ez nem is fogad, a másikkal meg csak fogadom. Így a spamek
elkerülnek, mert le sem töltöm a küldős címem leveleit. Az csak egy auto
reply-t küld, értelmes ember így megtalál, a spammerek meg menjenek a
levesbe J

Zsolt

Van "megoldás"!