Átírtam a tárgyat, de mivel az eredeti problémával kapcsolatos, csak azért
tettem, hátha a Clonezilla guruk is jobban felkapják a fejüket rá :)

> Sikerült benyelnünk egy kódolós szemétládát.

Ahol most tartok. Eddig gyakran ghosttal mentettem, de a szerveren ez
megbukott (be sem tudtam bootolni). Elővettem a clonezillát, amivel eddig
még keveset foglalkoztam, az efopos laptopnál kerültem vele kapcsolatba.

Szóval van pár kérdésem ezzel kapcsolatban.

1. A raid-es szerveremnél a Clonezilla felismeri a tömb mindkét lemezét. Ha
mindkettőt lementeném, kellene össz. 1,5 TB hely, ami nincs. Ha az egyiket
lementem, azzal ha később vissza akarnék tölteni, akkor ráküldhetem mindkét
diskre? Vagy van olyan spéci területe a diskeknek, ami megbolondítja a
tömböt? Esetleg az elsőre rátöltsem, a tömb szétesik, majd megkérdezi a
vezérlő melyikkből állítsa vissza a tükröt?

2. A clonezilla képet én Windows-al fel tudom mountolni? Létezik hozzá
program? Tehát tudok így fileokat kiszedni a most lementett anyagból

+1, ami nem clonezilla:
Vajon csinálhat még ez egy második kört? Azaz ha elkezdem piszkálni a gépet,
lehet, hogy újraaktivizálódik és még ami megmenekült, az is kódolódik?
Ill. szerintetek mit eresszek rá, amivel meg tudnám fogni, hogy az irmagját
is kiirtsam? Fizetni úgy sem akarunk, meg nem is tudnánk...

Zsolt