Szia! Faxa, most tettem le a telefont. Én is egy ilyen géppel küzdöttem.
Nálunk ma folytatódott az online oktatás, így ma kapcsolták be először a
tavaszi szünet kezdete óta. Tünet, se hang, se mikrofon. Sajna nem tudtam
rendszergazdaként belépni. A kamerát nem próbáltuk, de gyanús, hogy akkor
az se megy. Lehet frissítés okozza? Mert azzal raktam le a telefont, hogy
látom frissít a windows, egy újraindítást még meg kellene próbálni.

Egyébként a hang problémára van egy megoldás, de ha a kamera se megy, akkor
gondolom ez nem az:

Msconfig - Rendszerindítás - Speciális beállítások - Maximális memória -
pipa és ha jól rémlik értéknek a 3072-at kell megadni.

Egy próbát megér, sajna én a jelszón elvéreztem.

Zsolt

Ferenc Bajan <ferenc.ba...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 12., H,
14:53):