Sziasztok!

Ha szerencsém volna, lehet most tudnánk engedélyeztetni a szobámba egy
menedzselhető switchet, hogy a Vlanokat be tudjam magamhoz kötni. Viszont
kis helyiség, szeretem a nyugalmat, így nem szeretnék zörgő ventilátort
hallgatni, mert most tuti csendes lenne amíg új, de utána...

Szóval keresek menedzselhető switchet, aminek passzív hűtése van. Tudnátok
ajánlani? Akár céggel is, akik benne vannak ebben a DKÜ-ben, hogy be is
lehessen szerezni könnyen. Gondolom rackbe szerelhető 16 portosnál kezdődnek
ezek, ma már alap a gigabit ezért sem írtam ezeket feltételnek. Bármire
nyitott vagyok, eddig HP-kat használtam amit kaptunk anno jópár éve, azokkal
gondom nem volt, de zörögnek mint a traktor. Ha POE-t tudna akár eduroamot
is tudnék rá akasztani ha átküldön trunk-ön? De ha árban sokat dob, akkor
nem feltétel a poe.

Zsolt