> Ha nem kell sok port, akkor mikrotik eszközt javaslok. A routerei is

A fene tudja mit hoz a jövő, azért egy 8 portos nem ártana minimum.
Jó a mikrotik, de könnyű vele elvileg vakra futni úgy hallottam. Pont a
rengeteg állíthatóság miatt. Egy kicsit emiatt tartok tőle.

> megfelelőek, mivel tud switchként (is) működni.( legtöbb mikrotik soho
> eszközben csak hűtőborda van és hangtalanok) Amúgy az enterprise
> cuccokban nem véletlen van hűtés, ami jó teljesítményű azt hűteni kell.

Hibrid megoldásként létezik olyan ami csak akkor hűt ha melege van, máskor
lekapcsol? Jó eséllyel nem volna kihajtva a bele.

Zsolt