Én egy feltelepített Windows 10-es SSD-t beletennék és kipróbálnám úgy.
Akkor eldöntheti a tulaj kell-e neki. Én mindig elmondom, hogy Samsungot
vegyenek, ha nem, akkor a 14 napos elállással tudnak élni esetleges
probléma esetén. Bár ezen laptopnál én inkább azt mondanám, hogy engedje
el. Ez nem tudom milyen laptop, de van olyan Dell amiben konkrétan 44
csavart kellett kiszednem, hogy kicseréljem a HDD-t :(

Zsolt

Horváth Péter <p69horv...@outlook.hu> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 14.,
Sze, 16:13):