Sziasztok!

Írtam a HP-nak is, de hátha ti hamarább tudtok valami okosságot (már ha a HP
egyáltalán válaszol).

Van a polcomon egy ProLiant ML310e szerver vasam. Ezt gondoltam VPN
szervernek beállítani. Nem mai csirke, de erre bőven jó. Van benne 4 fb.
500-as vinyó raid tükörbe rakva 1 Tb elérhető kapacitással. Gondoltam ezt
megpiszkálom egy kicsit. Bootnál ha F5-el kérem a raid vezérlőt, gyönyörű
szép felhős hegyi tájat kapok egy egérkurzorral, és semmi több. Hogyan
lehetne ebbe életet lehelni? A HP oldalán semmi driver hozzá, így még az
lesz a vicces, ha telepítéskor nem ismeri fel majd a vinyót. A WIN sosem
ismerte fel, a linuxal most fogok ismerkedni, remélem felismeri :) Valakinek
valami ötlete mivel tudnám meggyőzni, hogy elinduljon és konfigolni is
lehessen?

Zsolt