Lenovoval (T420) jártam így a múlt héten, tök más driver kellett neki, mint amit a Win megtalált és ráhúzott. Onnan szúrtam ki, hogy másik gépen az LTSB-nél szépen működött. Ha jól emlékszem, Realteknek látta, olyan drivert is kapott, míg a Win10 20xx meg valami más szutyoknak húzta fel.

Drivereasy free-vel tennék egy próbát elsőnek...

De keresem én is pontosabban... (csak már nincs itt a laptop)

Gy