> Az eduroam WPA-enterprise-t használ, vagyis EAP-TLS radius-os
hitelesítést.

> Nem találkoztam még olyan eszközzel, ami ehhez kliens módban csatlakozna.
> Openwrt-vel meg lehet csinálni, de házilag kell fordítani.

Hátha valaki igen, ezért is dobtam be a kérdést a közös kalapba :)

> Így szerintem csak pl egy windows-os laptopot tudsz használni erre a
célra.

Részemről én a rendelő folyosó oldalára adok ki UTP jelet is ha kell. Ha
megoldják, hogy a vezeték egy toldóval bemenjen, máris egyszerűbb a helyzet.
Szerencsére ez nem iskolai üzemeltetés, nem nekem kell törni rajta a fejemet
:) Ha annyira nem akar vezetékelni akár még natolhat is oda magának egy
WPA2-es wifit is a kábel végéről. Én ha rajtam múlna befúratnék, de nem
nekem kell :)

Zsolt