Én csak annyit nem értek, hogy ez a legnagyobb problémája most mindenkinek?
:D

De reflektálva a hozzászólásokra, egy parancsikonba hogy került egy -gpu
disabled rész? Csak mert ilyennel nem találkoztam, bár itt minden 64 bites
(emelem a kalapom aki még 32 bites gépekkel foglalkozik).

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 6., Cs,
8:28):