Nem pontosan értem, hogy milyen net adapterről van szó. A kiresetelt eszközök dhcp-n kapnak ip címet, azt a dhcp szerveren ki lehet nézni, és arra az ip-re be lehet ssh-val menni az adoptáláshoz.

Lehet hogy a frissítések miatt van, egyszerűen katasztrófa amit művelnek.

Az 5.43.36 firmware-en vannak bajok a switchekkel is, de a korábbiaknál is vannak pl. dhcp bajok. De annyira nem kutakodtam, nálunk nincsenek switchek csak AP-k (AC-LR, AC-Pro). Az AP-k még mindig 4.0.21 firmware-en vannak. Minden azóta kiadott "stabil" verziót kipróbáltam, eddig mindegyiknél az eszközök 80-90%-ánál azonnal csatlakozási gondok jönnek elő. A telefonok, stb. igazából annyira nem érdekelnének, de van egy csomó fix gépünk osztálytermekben wifivel, azok se csatlakoznak, úgyhogy kénytelen vagyok visszaállni a működő verzióra, hogy lehessen órát tartani.

Most láttam ezt az 5.43.36.12724 verziót, ami megjelent az admin felületen. Mindig szoktam vele várni pár hetet, és utána megtúrom a netet hogy mi a vélemény a verzióról. De ennél már most olvasok olyanokat, hogy nagyon belassul tőle az átvitel.

Én visszaállnék arra a verzióra ami még működött, és újra adoptálás.

Amúgy az automata mentés nincs bekapcsolva? Érdemes beállítani, és megfelelő mennyiségű mentés megtartásával, alig foglal helyet.