Igen ezt tudtam. A honlap nem az enyém, hanem egy egyesületé. A
Drupalt én telepítettem, elkészült a honlap. Valamelyik tag barátja
csinált egy user regisztrálós űrlapot, az van itt.  Mondtam, hogy
ilyet a Drupal is tud.  :-) Természetesen az aggályaimat elmondtam én
is.  A döntés az övék.
Még egyszer köszönöm!

Veres Sándor <ver...@kossuthzs-szeged.edu.hu> ezt írta (időpont: 2021.
máj. 26., Sze, 13:18):

> Szia!
>
> 2021. 05. 25. 14:32 keltezéssel, fbol...@gmail.com írta:
>
> Köszönöm Sanyi, ez volt a megoldás.
>
> Be kellett illeszteni a public_html gyökerében lévő .htacces fájlba ezt a
> sort:
>
> RewriteCond %{REQUEST_URI} !/alkönyvtárneve/[^/]*\.php$
>

> Még egyszer hálás köszönet érte!
>

> Szívesen!
> Nem írtál arról (nem is kell), hogy mit csinál az alkönyvtárban lévő egyedi
> php fájl, de azzal nem árt tisztában lenni, hogy Drupal esetén nem véletlenül
> [...]

Üdv:
Boldog Ferenc