Szia.
Jómagam biztosra szoktam menni. Léteznek osztott csatornák - drágább, de ha
van rá lehetőség, azt tennék. Egyik felében kettős szigetelt kábellel mehet
az amper, másik felén pedig az utp-k. Így le vagy fedve érintésvédelmileg.
Sajnos láttam már utp-n kijövő nagyfeszt, falban gégecső, a villanyszerelő
behúzta durugáram mellé, a szigetelés megsérült és áthúzott. Ritka eset...

Mondrák Vendel <info.ege...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. máj. 27.,
Cs, 1:08):

Kurucz Zoltán
*bitmester.hu <http://bitmester.hu>*