Köszönöm, ez (volt) a gond. Azért nem is gondoltam erre, mert még egy éves
sincs a tábla (szeptember-október során 4 kábelt is kellett cserélnem
máshol), de most jobban megnézve a kábel 10 méteres. A tábla mögé van
betéve a felesleg. Ami volt nekem, azt betettem a HDMI2-be, mellé kötöttem
a másik kettőnek és simán megy. Ez csak 5 méteres. Hol lehet erről a hosszú
HDMI kábelekről bővebben olvasni?
Kösz még egyszer.

Zsolt

Sándor Fehér <sandor.fehe...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. jún. 1.,